Sugedo garantinis prietaisas. Kaip mums elgtis?
gruodžio 22, 2014Skaityti daugiauPagal standartines garantinio aptarnavimo taisykles, įrangą reikia pristatyti į „Labochema“ technikos priežiūros skyrių, pageidautina originalioje pakuotėje. Svarbu su savimi turėti garantinės kortelės ir / ar PVM sąskaitos faktūros kopiją bei gedimo aprašymą. Jei sugedo įrenginys, kurio neįmanoma ar labai sunku pristatyti, prašome susisiekti su...
Ar galima pasirašyti sutartį technikos priežiūros ar remonto darbams. Kaip tai padaryti?
gruodžio 22, 2014Skaityti daugiauPrireikus, „Labochema“ technikos priežiūros skyrius teikia ilgalaikes Jūsų turimos įrangos priežiūros (techninės apžiūros, profilaktinės priežiūros, remonto) paslaugas. Maloniai prašome kreiptis, jei domina ši galimybė.
Ar neatsitiks taip, kad mums kainuos pigiau įsigyti naują prietaisą nei pas Jus remontuoti seną?
gruodžio 22, 2014Skaityti daugiauJei „Labochema“ technikos priežiūros skyriaus darbuotojai apžiūrėję prietaisą įvertins, kad jo remonto kaina gali būti panaši kaip pusė naujo prietaiso kainos ar net didesnė, prieš tęsdami darbus, informuos Jus apie galimą remonto kainą.
Kiek laiko trunka į „Labochema“ technikos priežiūros skyrių pristatytos įrangos remontas?
gruodžio 22, 2014Skaityti daugiauAtsižvelgiant į gedimo pobūdį, standartinis įrenginio remontas trunka 1–5 dienas. Kartais, jei remontuojant prireikia užsakyti detalių iš gamintojo, remontas gali trukti apie 4 savaites.
Ar galima tarp matavimų pH elektrodą laikyti distiliuotame vandenyje?
gruodžio 22, 2014Skaityti daugiauGalima, jei laiko tarpas tarp matavimų nėra didelis. Kuo ilgiau elektrodas laikomas distiliuotame vandenyje, tuo greičiau jis sensta. Jei su elektrodu nedirbate ilgiau nei valandą, rekomenduojame jį laikyti gamintojo nurodytame tirpale.
FAQsLabochema
Labochema > FAQs